Saturday, January 8, 2011

LAWATAN KE HAT YAI /SONGLA , THAILAND. 21- 24 DISEMBER 2010

21 hingga 23 Disember 2010
Lawatan Pengantarabangsaan Ke Hat Yai, Thailand
Sekolah pertama yang di lawati ialah Anuban School, HatYai - Songkla
Posted by PicasaWah... hebat sekolah ini yang menempatkan murid dari Tadika tahun 1 dan 2 serta murid sekolah rendah dari tahun 1 hingga 6.
Antara perkara yang menarik perhatian saya di sekolah ini:-
1. Terdapat bilik pengajian negara Asean yang lengkap dengan kemudahan yang bagus.
2. Bilik darjahnya dilengkapi dengan "close circuit TV".
3. Pelajar tahun 3 tealah dapat menguasai Bahasa Melayu dengan baik, walaupun baru belajar kira-kira 4 bulan . Malahan pelajar ini dapat menyampaikan ucapannya di hadapan khalayak.
5. Murid-muridnya menghayati kebudayaan bangsanya.
6. Sekolahnya sangat bersih dan kondusif untuk pembelajaran.

1 comment:

  1. Salam Puan Norliah,
    Saya Nor Hafizah dr SK St Joseph ingin bertanya dgn lebih lanjut tentang program pengantarabangsaan yang telah Puan sertai iaitu lawatan ke Hat Yai Thailand.

    Harap puan boleh memberikan nombor telefon puan di e-mail saya untuk saya hubungi puan. Terima kasih.

    Jasa dan kerjasama puan saya dahului dengan terima kasih.

    Nor Hafizah (e-mel : norhafizahak@gmail.com)
    20 Februari 2012

    ReplyDelete